.

پرداخت :

* مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه‌ی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ما، هزینه‌ی سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین شما مشتری عزیز می‌توانید مبلغ کالا را پس از تحویل کالا درب منزل پرداخت به مأمور پست پرداخت نمایید.

* با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه‌ی سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه‌ی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه‌ی سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و مؤسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

* ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

* آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟ 
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

* آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، فروشگاه‌های اینترنتی، از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور هستند.

ارسال سفارشات:

* سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می‌شوند.

* هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در خرید نقدی رایگان هست و در خرید پستی مبلغ۱۵.۰۰۰ تومان هست

* آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

* پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.سفارشاید نقدی یک روزه میرسند اما سفارشای پستی ۴الی ۶ روزه

* سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟ 
پاسخ: همه‌ی سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات می‏‌شوند.

* آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما در ابتدا می‌توانید با مراجعه به بخش رهگیری سفارشات، از وضعیت کلّی سفارش خود جویا شوید. همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده نیز، می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

 

۳۸ دیدگاه برای “ سوالات متداول

  1. علیرضا زمانی می‌گه:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم گوشی های شما ضمانت داره ؟چندماه ؟چند وقت

  2. نازنین می‌گه:

    سلام
    میشه ادرستونو بدین با ادرس پستی تون ک اگ مشکلی پیش اومد واستون بفرستم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هشت = چهارده

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>